Saturday, July 2, 2011

Spek Baru; Henset Baru.Bila nak azam baru nih?

Salam.
Haku dengan selambe badak sumbu tropikanye beli spek baru.
Dek kerana spek lama telah uzurrr..huk huk huk
Tapi dah dekat dua minggu beli masih guna spek lama.
Sebab sayang woo.
Ni la spek kesayangan haku tersebut.
Nama beliau adalah Ms. Sexy Speckie.Hehe
Aigoo.She's so sexy with the calar-balar and tompok-tompok cat akibat aktiviti mengecat rumah tempohari ^^


See?See? Sexy kan? Hahaha
Dan kerana spek bertuah inilah haku menjadi sebutan, rebutan dan cemuhan kat KMPK 2006-2007.
Haha..Kalau tak kerana beliau..sapelah aku..^^


Ni pulak spek baru..
memperkenalkan...Miss..Ntah Aku Pun tak tau nak kasi nama apa..hehe
(edit: kasi nama Dafi boleh tak agak2? OMG OMG ^^ haha)





Ahhh. She's so elegant.Dengan stripe merah di sisi body hitam berkilatnya. Hmmm..Menyelerakan :P






Kenapa spek tebal ala retro?
Sebabnya bingkai yang ada tangkai hidung tu terlalu cepat kemek kalau kasik kat aku.
Gerenti punya.Hahahaha
(dan akak Focus Point tu kata aku dan spek retro sangat+amat+very kiut :P )

Dannn...
Haku telah berjaya menyambar sebiji Sony Ericsson Xperia X10..Mini Pro ^^
Tak mampu bai nak ambil X10 besau gedabak tu.
Walaupun aku tau Android 2.1 dah ketinggalan..still..
Sebab dah berkenan (dan dalam budget aku yang menternak anggur nih).Hihi

Ah malu ah gua nak cerita.Hik hik hik

Ihsan Uncle Google ^^

Ps: Jangan pukul mukaaaaaaa.hahahahaha :P

10 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers