Thursday, June 2, 2011

Aku, Engko, Beskal dan Tasik Bewok~

Salam.
Huh.Penat potang tadi berpusing-pusing sekitar USM P.Pinang sambil berbeskal.
Cakap banyak (taip banyak lah!) pun tak guno.
Layannnn.Zasss.Eheh
Pintu USM Bukit Gambier
Well..baca sendiri la! haha
Aku rasa aku sangat seksi..huargh!
Tasik Aman~yang...aman..hihi
Penghuni setia Tasik Aman..
Ni yang macho ni nama dia Johnny Pedd.tapi jantina tak dapat dikenalpasti.hehe
Ada macam geng kpop tak? :P
Penunggu tasik..usah biarkan hidup anda diselubungi...biawak...
Kepulauan Galacticos~
Beliau ini adalah Alang Ahmad.opss kantoii :P
Kayuh bang kayuh! kata aku kepada diri sendiri.hehe
Ni antara tempat pra-sejarah kat USM nih
Skool tercinta~
Sumpah aku tak usik pun awek tu! -_-"
Cicak-Man..kata alang aiddin.depan skool seni.macam dinasor tak cukup sifat je aku tgk.heh heh
Kesimpulannya memang best pusing keliling USM kampus induk nih.
Cuma bukit-bukit dia menyebabkan lutut aku terpleot tiga.
Kayuh bagai nak rak.

Keindahan flora fauna dia..fuhh.
Dan bewok-bewok tersebut semua jinak-jinak belaka.
Cuma aku je belum berani nak peluk cium.
Kang dikokaknye teman tak pasei-pasei demam malaria tapioka.Haha

Berbasikallah untuk kesihatan.
Majulah beskal dan bewok untuk negara.Sekian

Yang penat tak hengat
~Aieoreo~

6 comments:

  1. he..seronoknye dier.. :P
    teringt lak tyme berbasikal nek bukit..
    lenguh sgt..

    ReplyDelete
  2. hehehe :P
    awak tu berbasikal turun bukit pun boleh lenguh :P

    ReplyDelete
  3. ulasan aku
    1. gambar biawak2 tu mengingatkan aku kepada kumpulan k-pop tempatan.
    2. nama johnny pedd tu mungkin boleh ditukarkan kepada jenny pedd kalaujantinanya perempuan.
    3. kau nampak sangat kelakar ketika naik basikal dekat depan skool kimia.

    ReplyDelete
  4. Jaa : 1. aku setuju.hahaha
    2. setuju jugak
    3. aku tak berapa pasti kenapa,tapi aku setuju jugak.hahahaha

    ReplyDelete
  5. cik linn : hehe.nak mengenali bewok2 manja ini dengan lebih dekat maila usm penang :) hihi

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers