Wednesday, June 8, 2011

Aku, Engko lagi,Muzium dan Roket Air~

Salam.
Menjejak Muzium Usm lagi (rujuk sini dan sini).
Kerana aku baru beli buku "Seni Rahsia Badan" oleh Syahrul Nizam Junaini,aku malas nak berkata-kata.
Hahahaha..err..
Ape-apehal pun tembolok perlu di isi.burpps.ops :P

dalam bas komuter usm yang..err..macam bas..
alang melayan jiwa sambil merenung masa depan..kui3
snap!
meriam ini perhiasan semata-mata.tapi meriam betul ni.bukan cobaannnn
Alang dalam mode retro tentera Jepun..haippppp
aku rasa aku lagi misteri dari lembaga misteri nih.heh heh heh
Alang terjumpa sahabat lama...=_="
Aku dikandid.still..aku rasa sangat seksi.buwerghhhh.haha
Berinteraksi dengan robot yang..tak macam robot.cihh
Beliau tengah teringat zaman-zaman muda la tu..keh3
Dinasor ni vegetarian sebenarnye :P


Tiba-tiba..ehhh..Pak Angkat aku ada jugak kat sini.heh heh
Hasil eksperimen diet coke dan mentos.Cubalah kalo nak try mulut berbuih~ngeee
Sesi melancarkan "water rocket"

Nak letak caption pun malas.Heh Heh
Korang renung-renungkan jela,

dan selamat beramal! hihi

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers